Tuesday 8 May 2012

Zmiana w składzie DT scrapki-wyzwaniowo

W naszym DT rzadko mają miejsce zmiany, ale czasem się one zdarzają. Taką sytuację mamy właśnie teraz. Z dalszego współtworzenia DT scrapki-wyzwaniowo rezygnuje Magda(i)Lena, która inspirowała nas wszystkich swoimi wspaniałymi, dopracowanymi w najdrobniejszych detalach projektami. Chyba nikt nie może przejść obojętnie obok prac scrapowych Magda(i)Leny - są niezwykle inspirujące, bardzo pracochłonne i czuć, że Magda(i)Lena wkłada w ich przygotowanie mnóstwo serca. Będzie nam brakować Magda(i)Leny w naszym zespole, ale wszystkie trzymamy kciuki za to, by w jej życiu osobistym wszystko potoczyło się najlepszym możliwym torem. Mamy nadzieję, że będziesz czasem do Nas zaglądać Magdo :) Dziękujemy raz jeszcze za wspaniały czas, spędzony razem w DT scrapki-wyzwaniowo!

Równocześnie do naszego zespołu zaprosiłam Czekoczynę, która ku mojej radości, zaproszenie to przyjęła :) I tym sposobem najbliższe wyzwanie, 31 maja, będzie prowadzone przez nową projektantkę DT scrapki-wyzwaniowo - Czekoczynę. A oto ona sama:


Czekoczyna

Mam na imię Kasia i scrapbooking jest moją wielką pasją. Uwielbiam nowoczesny styl i podążanie za trendami, ale jednocześnie kocham przedmioty z duszą, stare, nadgryzione zębem czasu i wyszukane z mozołem w antykwariacie. Jestem wielką fanką technik mixed-media. Podczas pracy lubię nie planować, lub planować jak najmniej. Dobrać kolory, wziąć papier i po prostu "robić". W trakcie pracy nie zastanawiam się, czy coś mi się udało czy nie. Nie maskuję przypadkowo rozlanej farby, czy źle odbitego stempla. Dzięki temu przy tworzeniu mogę się odprężyć
Codziennie szukam nowych inspiracji, pomysłów i wyzwań. Dlatego szalenie cieszę się, że przede mną współpraca z tak szalenie twórczym i kreatywnym zespołem.

* * *

Zapraszamy na nasze wyzwania - najbliższe będzie za dwa dni :)

Miłego wieczoru
Tusia

5 comments:

  1. Gratuluję:):) liczę na nieziemskie inspiracje!:)

    ReplyDelete
  2. Serdeczne gratuluję Czekoczyno!:)
    Magda(i)Lena życzę dużo pomysłów i weny!

    ReplyDelete
  3. Gratuluję! Czekam na inspiracje Czekoczyny :)

    ReplyDelete
  4. Moje gratulacje! praca, zabawa i tworzenie w tak zacnym składzie to wielki zaszczyt- z radością czekam na pierwsze wyzwanie z tobą Czekoczyno!

    ReplyDelete
  5. Dziękuję Wam dziewczyny za gratulacje i wsparcie, a Tobie Tusiu za zaufanie mi :)

    ReplyDelete